خوش آمدید بفرمایید...













































شـٍَکایل و شًٌٌٍٍََََُُُِِِِّّّـَِِمایل

شکلک های فوق العاده آنتیک

خوش اومدی

به دوستان خوش آمد میگم

من مریم آفرینش دراین وبلاگ تلاشمو مبنی بر جمع آوری شکلک میکنم

شما میتونید مدل دلخواهتون رو به من بگید که من در وبم بگذارم

از چه طریقی؟

از هرطریق

از هر راهی

توجه

فقط نظره رو یادتون نره...

(ازنظراتتون ممنونم)

 

 متشکرم    

زبان درازی(طرز استفاده از شکلک و عکس)زبان درازی

برای بزرگ یا کوچک کردن شکلک و عکس هااول آن را با موس انتخاب کنید و بعد

میتوانید با توجه به خط دور شکلک و نقطه ها(اندازه) آن را در ارسال مطلبتان

کوچک و بزرگ کنید فقط در ارسال مطلب و صفحه تان

و همچنین

برای استفاده از شکلک یا عکس هامیتوانید آن را به مکان ( دلخواه) بکشید

ویا اگر میخواهید کسی نفهمد از چه سایتی شکلک یا عکس برمیدارید

شکلک یا عکس را با موس انتخاب و بعد با زدن دکمه ی راست کلیک موس  و 

بعد روی جمله ی copy image address  رفته و روی گزینه ی عکس درخت

کوچک در  ارسال مطلبتان(درج و ویرایش) کلیک میکنید روی گزینه ی آدرس تصویر

راست کلیک میکنید یعنی paste و توضیح و عنوانش را با سلیقه ی خود مینویسید

وقتی شکلک و یا عکس در پایین پنجره ظاهر میشود میفهمید که آماده شده 

و روی گزینه ی درج کلیک میکنید به همین راحتی به همین خوشمزگی

 

 

(برای رسیدن به شکلک هافقط کافیه روی نوشته های کنار هر شکل کلیک کنید)

توجه:راستی نام وب اصلیه آفرینش از رویای تو... تغییر کرده به من و تو هستیم آفرینش خدا

وب اصلی آفرینش:  maryamafarinesh.loxblog.com

توجه:تبادل لینک هم میکنم

 

آخ جونم شکلک رایگان

دوستان عزیز توجه بفرمایند:

اگر تبادل لینک کنید مریم آفرینش از طریق ایمیل به شما شکلک رایگان میدهد

 

ایران



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت19:44---22 اسفند 1394
بسیارررر عاااااااالی
به منم سر بزن نظر یادت نره
پاسخ:ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1398برچسب:,ساعت 14:12 توسط مریم آفرینش|



      رفت 25